onsdag 27 augusti 2008

Äntligen dags att öppna scrapgalen.se!



Ja, nu är det äntligen dags att slå upp portarna för nätbutiken! Som jag har längtat!

Hos mig hittar du, förutom de enskilda varorna, materialpaket för nybörjare samt färdigmatchade papperspaket. Du kan även köpa presentkort eller handla från din väns önskelista.

Jag kommer att öppna med en utmaning vars vinnare senare kommer att presenteras här i bloggen! Detta är utmaningen:

Du skall med denna skissen som grund/inspiration
- använda dig av två mönstrade papper, från olika tillverkare.
- inkludera rivna kanter någonstans i layouten.
- scrappa på temat "höstkänningar".

Jag vill ha ditt bidrag på info@scrapgalen.se senast den 30:e september -08 klockan 20:00!

1:a pris: Ett presentkort värt 100 kr hos ScrapGalen.
2:a pris: Ett presentkort värt 50 kr hos ScrapGalen.



Jag kommer även att ha ett erbjudande för alla er nya kunder:


15 % på din första beställning!
(gäller ej presentkort, paket eller önskelistan)
Handlar du dessutom för över 800 kr så bjuder jag på frakten!
Priserna justeras i kassan.

Varmt välkommen till ScrapGalen!





Inga kommentarer: