måndag 15 september 2008

Några nya alster!


















Nu har jag och mina vänner äntligen haft tid att träffas och scrappa lite med de nya fina papprena i butiken! Allt med (SG) intill finns i butiken.

I layouten "Snö" har jag använt mig av:
Heidi Grace, Frost Blvd/Snow Bright. (SG)
Making Memories, Fa la la/Snowflake Flocked Vellum. (SG)
Bazzill, Canvas - Nightmist. (SG)
Ett vitt metallicpapper som jag hade i gömmorna.
Band, Sheer rutigt mörkblått/silver. (SG)

Knappar och stickersbokstäver är ur mina egna samlingar. Alla papper är chalkade med vit respektive "Prussian blue" (SG). Journalingen är en tag som ligger bakom det största fotografiet.




















Denna layouten har min kompis Cissi gjort! Hon har använt sig av:

Bazzill, Barkley, White och Fawn. (SG)
SEI, Velvet/White big dot. (SG)
Thickers, Leg Warmers/Grön. (SG)
Felt Fusion, Scroll/White. (SG)
Prima, Hydrangea/Wild Rose. (SG)

Tack för att jag fick visa upp din fina LO Cissi!





















Till sist ett kort som jag precis gjort till en skissutmaning på Svensk Scrapbooking. Här har jag använt mig av:

Bazzill, Canvas/Vanilla. (SG)
Making Memories, Fa la la/Glittered Poinsettia Red och Music Note. (SG)
Band, Sheer m flockade blommor/Bordeaux. (SG)
Stickers och chalk är ur egna gömmor.

Det glittriga pappret har jag "sänkt ned" med 3d kuddar på baksidan av kortets framsida (om ni förstår hur jag menar)!


Det var vad jag hade hunnit pyssla ihop just nu! Hoppas att du hittar något som faller dig i smaken!

/Petra

Inga kommentarer: