måndag 6 oktober 2008

Nyscrappat på LC-mässan!

I helgen var jag på LC-mässan för att låta mig inspireras av alla andra duktiga scrappare och av alla roliga utmaningar! Det var kanonkul att träffa er tjejer från Svensk Scrapbooking - tusen tack för en trevlig dag.
Här kommer mina alster!

Blåöga:
Här har ni minstingen i familjen! I denna utmaningen skulle man scrappa monokromatiskt och jag lyckades norpa till mig ett 3:e pris. Skoj!

BeLoved:
Här kommer nästa 3:e pris. Denna gjorde jag utifrån en freestyleskiss (av Yvonne) där man även skulle använda sig av många olika material. Här har jag använt akrylfärg bakom det stora fotot och något slags tylliknande tyg och piprensare som jag snurrat runt blyertspennan. Det underbara textpappret med foliedekor i rött hittar du i webbutiken!


Jag ska hoppa:
En dubbellayout på min mellersta gullunge! Många frågade om spetsen jag använde men den kommer tyvärr ifrån min mor som är sömmerska. Önskar dock att jag kunde ha den i butiken för den är helt underbar!

Kika gärna in i butiken där jag har fått in papper ur Basic Grey´s serie Granola!

Nu kan du även få cardstock matchade mot de mönstrade papper du köper i butiken. Gå in under "Papper - enfärgade" så hittar du artikeln längst ned på sidan under "Matchande cardstock".

Välkommen in till mig!
Petra

Inga kommentarer: