måndag 2 februari 2009

Februari-utmaningen!

Denna gången är det dags för lite av en teknikutmaning!


Jag vill att du använder följande färger:

Dessutom vill jag att du har med:

* minst en textstämpel
* swirls
* hjärtan.
Det går bra både med kort, alter och layouter. Alla deltar med varsitt bidrag och det är fritt fram att visa upp dem på egen blogg!
Jag vill ha ditt bidrag på info@scrapgalen.se senast den 28:e februari 2009, klockan 23:59.
Efter några dagars överläggning med Scrapgalens designteam kommer en vinnare att utses samt presenteras i bloggen!

1:a pris: Stämpelark från Tingtura Design "KortOrd" (du hittar bild på det i butiken)
Lycka till!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag får inte mina mail att komma fram på den adressen. De kommer genast tillbaka. Har ni någon annan adress som jag kunde prova?

Hälsningar

Tindela (Jenni)