måndag 2 mars 2009

Vad kan det vara? TÄVLING nr 2!


Hej på er! Jag har minsann något i bakfickan som piggar upp denna grå måndagsmorgon! Nu är det nämligen dags för ännu en tävling där du genom att gissa vilken produkt i ScrapGalens butik som jag tänker på kan vinna den genom att skriva en kommentar här under detta inlägg!

Nytt för denna gången är att du inte behöver vara först med att ge rätt svar - jag kommer att lotta fram en vinnare bland alla som i kommentaren har nämnt rätt produkt, så gissa på! Vare sig du är först eller sist så har du en chans.

Vi vill att du skriver ut hela namnet på produkten och var i butiken som du hittade den, till exempel "Jag tror att det är Stickles Glitterlim Gold, under Accenter och effekter". Om du vill får du gärna berätta hur du kom fram till rätt svar. :-)

Okej, nu börjar vi! Ledtråden för denna veckan är:

"Två sorters frukt, ett bär, en gnutta mjukost och så lite florsocker på toppen. Mums! Vad är det för läckerheter som jag tänker på?"

Spring nu in här och leta! Jag drar vinnaren på söndag kl 20.

Lycka till!
/Lillnettan

EDIT: För er som redan har lämnat kommentarer - bli inte oroliga över att de är borta! Det blev liite för enkelt för nya tävlande att hitta det jag tänkte på, så jag har tagit bort det ni skrivit men självklart skrivit upp både era kommentarer och vad ni heter. ;-) Nya kommentarer kommer inte heller att synas (om jag nu lyckats göra rätt inställningar i bloggen...)
/Anneth

Inga kommentarer: