söndag 8 mars 2009

Vinnaren i "Vad kan det vara?" vecka 10

Hej på er! Nu är det dags att kora vinnaren bland alla kommentarer som gissat rätt i vår lilla tävling! Det jag sökte var Pearl Flowers i "smakerna" Blueberry, Cantaloupe, Pink Grapefruit, Cream Cheese och Powdered Sugar.

Jag numrerade alla rättgissande kommentarer och bad därefter min käre opartiske make om att kasta ur sig ett slumpmässigt nummer. Det blev nr 8 och därmed vann följande kommentar:

"Pearl Flowers- som ser ut som goda små sockerdekorationer. Dekorationer-Pärlor-Pearl Flowers! Med "smak" av blueberry, cantaloupe, pink grapefruit, cream cheese och på toppen powdered sugar. Pärlblommor från Jenni Bowlin. Hälsningar Nettan"

Grattis Nettan!

Nettan var faktiskt den enda av alla tävlingsdeltagare som jag inte har vare sig bloggadress eller mailadress till, så jag hoppas att du läser detta Nettan! :-) In i butiken med dig och välj ut din favoritsmak på Pearl Flowers, och maila mig sedan på anneth.strinnholm@hotmail.com så kommer snart lite fina dekorationer på Posten.

Stora kramar från oss på ScrapGalen!

Inga kommentarer: