tisdag 21 april 2009

Lots of dots!

Hej på er! Idag bjuds det på ett enkelt spillbitskort med rester från My Mind's Eye-papperet "A bit o dots".

Jag älskar prickar! Här har jag lackat dem med 3D-lack för att ge lite extra textur.

Den urgulliga Tingtura-roboten har fått lite lack på ögonen han med. Jag har också skurit ut hans hand (usch, det lät läskigt...) och petat dit ett plasthjärta i stället (glue-dots fäster allt, hehe). Visst blev det sött?
Så här ser kortet ut i sin helhet. Jag har använt en gammal hederlig Z-vikning som är en lite bortglömd favorit hos mig - nu släpade jag fram den i ljuset igen. Enkel att göra men ger ett arbetat resultat!
Detta kan vara världens snabbast tillverkade insida! *skrattar* Jag har använt stämplar från Tingturas Scrapord och bara stämplat med tre olika färger. Klart!
Tack för titten!

Stora kramar från Lillnettan

Inga kommentarer: