onsdag 6 maj 2009

LillBlomman skapar med Brass Knuckles!

Jag fick en riktig utmaning av Petra med detta DT paketet. Urläckra papper men lite ovanlig stil för mig! De var hur som helst urkul att skapa med och så här ser mina layouter ut!
På denna har jag använt Album cover. Jag har klippt ut swirlarna och fåglarna. Jag klädde ett diecut journaling card (fjärilen) med det svarta som blev över. Titeln är skapad med Chipboard från Maya Road. Jag gillar dessa massor, mycket för att förpackningen är kanon. Funkar att återsluta! Där har de tänkt till! De svarta "banden" har jag klippt med mönstersax och avslutat med silvriga brads. Allt hittar du i butiken! Från mitt eget förråd har jag använt bokstavs stickers och prickigt papper.På denna har jag använt pappret Groupie. Så snyggt! Fåglarna kommer från Album cover pappret. Även här har jag använt MR Chipboard men målat dessa med blå akrylfärg. Blomman är ett journaling kort som du finner i butiken. Det snygga silverbandet har jag fäst med brads. Funkade jättebra! Eget material är bokstavs stickers, blåa blommor, svarta brads och cardstock.

Många kramar LillBlomman

Inga kommentarer: