tisdag 22 september 2009

Vill ha meeeera godis!!

Ja, vem vill inte ha lite mera godis??
Fick lite spillbitar kvar av dt-kitet, perfekt att göra några godispåsar av. Jag har precis som Christel återanvänt emballage! Jag har använt påsar från alla möjliga olika förpackningar.

Pappret och die-cutsen är Pink Paislees Twilight.
Bokstäverna på den översta är American Crafts thickers Sprinkles.
Blomman är en Prima Hydrangea. Nyansen heter Cafe latte, och det passar ju alldels utmärkt med en kopp kaffe till en godisbit, eller hur?!





.................................................................................................................................................

Lyckades knåpa ihop en l-o till! Passade på att scrappa om min mörkrädsla... Så här bidde det:





Papper från Twilight med ett svart Bazzill cardstock i bakgrunden.

De små bokstäverna är också från Twilight-kitet, medan de två stora svarta bokstäverna kommer från min egen samling.

Spöket är en Quickutz diecut, extra dekorerad med två halvpärlor till ögon från Prima.
.......................................................................................................................................................


Kram från mig!

/Ulrika

Inga kommentarer: