lördag 31 oktober 2009

Jag är livrädd!

Jag är maniskt livrädd och hatar skräckfilmer! Jag kan väl på sin höjd våga se filmen om Lilla spöket Laban eller kanske Scooby doo! Men där går gränsen för mig! Det är väl ändå konstigt att så många älskar att bli skrämda halvt till döds frivilligt? De till och med betalar pengar för att bli livrädda! Vill ni veta vad läran om spöken heter? Jo, den heter Ektologi.

Denna "fasansfulla" layout är skapad av läckra papper från Pink Paisleys serie Twilight. Den svarta scalloped ramen plus den gröna har jag skurit ut från Horizon pappret. Den beige bakgrunden heter Paislee Postcards och har två snygga sidor! Trädet och gravstenarna har jag klippt ut från Nightfall. Gravstenarna är täckta med Crackle accent och trädet med svart Stickles. Bakom mitt foto sitter en canvas tag från Twilight. Ett tips när du scrappar om skräck är att välja foto i svart vitt med mycket kontrast! Det blir spooooky! Skylten Badblood och fladdermusen kommer också från Postcards pappret. Baten har Crackle accent på sig och sitter på 3d kuddar. Bokstäverna är privata.

Hoppas att ni törs fortsätta att kika in här under dagen!

2 kommentarer:

Lillnettan sa...

Jag som ääälskar skräckfilm! :-D

CillaT sa...

Läckert! Och tack för all rolig fakta du delar med dig=)