tisdag 10 november 2009

Julkort med Pink Paislee

Hejsan!
Idag vill jag inspirera er med 2 julkort med Pink Paislee:s julpapper Mistletoe. Jag har valt att klippa i det fina runda scalloped pappret Mistletoe Raindeer Games och använda som en "gardin" på mitt första kort. Som bakgrundspapper har jag använt santa´s workshop. Dekorerade sparsamt med lite rosor och en snöstjärna. I mitten på snöstjärnan sitter det en rosett av ett rött sidenband och en brads från Pink Paislee:s tillbehör till mistletoe serien.
På mitt andra julkort har jag gjort hål i kanten på det runda scalloped pappret Raindees Games och trätt i ett rött sidenband.
Dekorerade med en liten stjärna,blad, en röd ros och 2 pins.
Det var allt från mig idag. Håll ögonen öppna imorgon för då blir det en liten TÄVLING!!!!

Kram från Christel

Inga kommentarer: