tisdag 1 december 2009

Hej på er!
Jag hoppas att ni har haft en mysig första advent och att första luckan innehöll någonting trevligt! ;-) Denna månaden har det kommit in ett gäng härliga bidrag till vår kluriga utmaning "Ett till tio!". De flesta verkar ha tyckt att det var lite klurigt men roooooooligt, härligt att höra! Det är dags att kika på vad vi har fått in. Jag vill dock poängtera att det just nu saknas ett bidrag då vi har problem med bilden men jag hoppas kunna lägga till det senare ikväll eller i morgon bitti.

Maria S


Anna/LillaMyy

Gabriella W Jennie

JennyE

Karin/Essmo

Kristina S

MammaSol

Memme

ScrapMyran

Veronica T
Kanonfina bidrag tjejer! Jag hoppas som sagt att jag kan fylla på med det sista bidraget ikväll. Sedan väntar röstning i designteamet och vinnaren presenteras sedan här i bloggen på torsdag! Ni minns väl vinsten?
Ett scrappaket innehållande 10 st hemliga saker!
Kram på er,
Petra med DT

Inga kommentarer: