onsdag 13 januari 2010

Designteamet utmanar varandra!

Alla i teamet har nu fått ett varsitt "Gott och blandat" kit från Petra! Vi vill gärna tipsa er vad ni kan skapa av fynden från REA kategorin! För att göra vårat skapande ännu lite roligare och kanske få en rejäl utmaning har vi startat en LIFT kedja! Vi kommer alla att välja ett tidigare Scrapgalen alster och sedan skapa med hjälp av vårat senaste DT kit!

Så här ser listan ut:

Helene liftar- Ulrika
Ulrika liftar- LillNettan
LillNettan liftar- LillBlomman
LillBlomman liftar- Cilla
Cilla liftar- Christel
Christel liftar- Helene

Så nu kommer vi att visa vad vi skapat här med jämna mellanrum! Jag börjar med att visa min lift av Cillas otroligt vackra layout, Dopdagen!
Jag har liftat den rejält distressade ytterkanen, det lite större fotot, blommornas placering, ramen och den lilla nyckeln. Ja, i stort sett det mesta!
I botten har jag använt Traditions från Merry and bright serien. Sedan är det olika bitar av papper från My minds eye serierna Pirouette och Belleco. De stora rosa bokstäverna hittar ni HÄR i butiken! För övrigt har jag bombat layouten med blommor, spets och lite stämplar.
Imorgon visar Cilla sin Christel lift!
Kramar från LillBlomman!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Suveränt med rosa till grabben!! Snyggt!