onsdag 20 januari 2010

Snabbscrapp!

Ja, vad gör man när man får hem ett papper som man inte skulle beskriva som ens egen stil? Kastar sig över det och utmanar sig själv att scrappa klart en LO på en halvtimme, så klart! Jag har använt papper från Primas serie "My Mommy" - gulliga papper med glitterdetaljer (klicka på bilden så syns de bättre) - och kombinerade dem med papper från Maja Designs "Skogspromenad".

Resultatet ser ni här ovanför. Visst vill jag ändra på några saker, men har man en halvtimme på sig så gäller det att fatta beslut snabbt och inte vela! Jag har dekorerat med Primas "Homespun Bittles" och med sammetslöv ur mina egna gömmor. De fina puffy-thickersen hittar ni här!


Då papperen var så mönstrade så ville jag hålla dekorationerna enkla - de här fina clearfjärilarna fick jag i en RAK från sötaste DT Ulrika för ett tag sedan. De passade fint till denna somriga LO tycker jag.

Kram från Lillnettan/Anneth

1 kommentar:

Christel sa...

Jag tycker den är kanonfin och härligt att du antog utmaningen trots att papperna inte alls var din stil!