tisdag 9 februari 2010

Mina nyfikna killar

Jag har satt ihop en l-o med ett kul foto på mina söner.
Vi befann oss på Köpenhamns zoo för några år sedan, och nog för att alla djuren var spännande att se på, och glasskiosken också fick en massa uppmärksamhet, så var det ändå något annat som drog till sig mina nyfikna killar!
Ett högt bambustaket som ni ser på fotot... Vad kunde tänkas finnas där bakom?? "Kanske några tigrar", sa jag, och ungarna tittade lite förskräckt på mig. De lugnade sig dock när jag log...

Material: Bazzill kraftfärgad cardstock. Mönstrade papper: My Minds Eye, French Flee Market Floraleque, French Flee Market Sophie, samt en liten bit (orange med vita prickar) av pappret Sam Say It från Dream Street papers.

De söta chipboard-klamrarna är från Dream Street Papers Diecut Shapes.

Pratbubblan och ugglan har jag skurit ut med hjälp av min Slice från Making Memories.

Inga kommentarer: