tisdag 23 februari 2010

Underbart vackra Prima!

Jag kan inte annat än konstatera att jag är full av beundran! Prima har gjort det igen! De har skapat ett helt gäng med nya pappers serier och dekorationer som är underbara! I mitt DT kit hade Petra lagt ner papper från serien Watercolor Rainbow. Jag har haft svårt att välja vilken av alla vackra sidor jag ska använda på mina layouter! Det syns tydligt på dagens layout där jag klippt ut massor och sytt ihop igen! På så sätt har jag skapat mig mitt högst personliga Prima papper!
Jag började med att skära ut en ram från pappret Precious morning. Sedan klippte jag ut ramen och ordet från pappret Because. Sedan pusslade jag ihop de bitar jag hade kvar och fyllde ramen. Bakom alltihopa tog jag en röd cardstock för att ytterligare lyfta fram det röda jag ville använda! När jag monterat alltihopa sydde jag röda sömmar på flera ställen! Jag har dekorerat layouten med metallornament som jag böjt till gångjärn, tyll och band, fjärilar och bokstäver! Och det allra bästa alla fina blommor! På min layout hittar ni Ballerina blooms, Love story-kissing red, Tres Jolie och löv!
De är sååå fina alla blommor! Kan inte få nog av dem!
Här ser ni hur jag lekt med tyll och bandet!
Tack för att jag fick, förhoppningsvis, inspirera lite! Kramar från LillBlomman!

4 kommentarer:

Carina sa...

Så läcker layout!!! Snyggt med bandet, det ska jag försöka komma ihåg att använda mig av... Och alla blommorna. Ha det gott!!

Christel sa...

Wow, vilken läcker layout! Vad du har lekt med symaskinen! jättehäftiga effekter!

Ulrika sa...

Underbart snyggt!!

Lillnettan sa...

Åh så vackert - du har verkligen gjort papperen rättvisa!