onsdag 7 april 2010

Coolt grabbigt med Adornit!

Jag har länge varit ett stort fan av Adornits mini alfabet!!! Nu har Petra även tagit hem några serier med papper från Adornit. Jag har fått jobba med en riktig pojkig stil i blått med färgklickar till.

Jag valde att lägga till svart för att få en cool kontrast mot det blåa och orange. Så i botten ligger ett svart cardstock sedan pappret BURST och sedan pappret BLUE RAY. Jag ville använda det orange igen så jag har "snål" scrappat och klippt ut en ruta där det ändå inte syns. På så sätt fick jag det orange att räcka till en avlång ruta också.

Stjärnorna har jag klippt ur pappret CHUNKY STAR PLAID och den lilla textskylten "All boy" kommer från pappret OH BOY. Genom att klippa ut mönster från papper kan du lätt fixa passande dekorationer till dina layouter. Från Little Yellow Bicycle kommer journaling kortet som jag delat i två bitar.

På mina stjärnor har jag lekt med 3d lack på olika sätt. Det gör dekorationen roligare direkt!

Tack för att jag fick inspirera lite! Många kramar från LillBlomman!

3 kommentarer:

Christel sa...

Verkligen coooool!

Päivi sa...

Super cool!!! :o)

Maiden sa...

Superläcker layout!!! :-)
Hårdrock is the sh*t!! ;-)
Kram