fredag 25 juni 2010

Glad midsommar!

Skrivet av Ulrika

Hoppas ni får en alldeles utmärkt midsommarhelg!
Själv tänker jag njuta av ledighet i familjen och goda vänners lag!
Visst verkar det som att i år är vi ganska många som får njuta av värme och sol!?

Jag har gjort en l-o med den typiska midsommaren som tema.
Fotot är från midsommarafton 2009 då vi hade det stora nöjet att få vara med på en kompis 40-årspartaj i vackra Värmland. Ute på landet, på en hembygdsgård! Men vilket trist väder... regnigt och kallt...



Jag gör gärna reklam för de UNDERBARA papprena Sam från Dreamstreet! Kolla i rea-kategorin och skynda dig att fynda de allra sista produkterna!!

Jag har som bas använt ett kraftfärgat Bazzill cardstock som jag sprayat med Tattered angels glimmermist Tattered leather. Jag har också rivit och slitit i det med en Edge scraper!
Ovanpå det pappret Change Is Good och vitt cardstock.

Jag har klippt en gren ur ett papper från serien Sam som tyvärr är slut i butiken, likaså är ugglepappret slut. Men kika på de tuffa chipboard-figurerna här! Något därifrån går utmärkt att använda som dekoration!
Titeln är skriven med American Crafts thickers Marquise och Adornits Tiny Alpha.

Nu återstår bara att önska er alla en underbar, solig, nykter och lugn midsommarhelg!
Kram från,

Inga kommentarer: