tisdag 29 juni 2010

Prima varor!

Skrivet av Ulrika

Nu ska jag visa er några kort jag gjort med Primas fina papper som Petra har i butiken!
Det finns några stycken kvar, så kika in och shoppa loss!



Cardstock i botten, Primas underbara Blushing Fuchsia från serien Watercolor Rainbow. Till det en etikett utskuren med min Slice, lätt chalkad runt kanterna.

En söt ros och en liten 3d-dekoration från Imaginisce Sweet Cheri så var det klart! Rosen hittar jag inte i butikens sortiment, men kolla den HÄR, det är ett bra alternativ!
Bokstäverna är privata, men jag kan avslöja att det är American Crafts thickers!


................................................

Samma utgångspunkt här med cardstock, Blushing Fuchsia och utskuren etikett.

Rosorna är minirosor från Prima, kolla också in de söta Cameo-rosorna!

.........................................................

Här kommer ett av mina favorit-Primapapper, Faith från serien Flights of Fancy! Kolla in det mönstret!!

Till det en etikett utskuren med Slicen ur ett annat Prima-papper som tyvärr är slut i butiken. Blomman är förstås också en Prima, Umbrella heter den!

................................................


Sist ut ett kort med det där snygga Faith-pappret. Etiketter i två olika storlekar och färger utskurna med Slicen.

Enda dekoration en bedårande Prima-blomma, Mini Bouquet Krista heter den!

Tack för mig!





1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kanonfina allihopa! Kanske borde kika iin och fynda?