torsdag 18 november 2010

Pink Paislee julkort!

Jag älskar att skapa julkort i lite mer otraditionella färger! Visst är det fint med rött och grönt, absolut! Men ibland är det skoj att testa lite andra färgkombinationer. Idag tänkte jag bjuda på ett julkort i rött, beige och isblått! I blandat kategorin från Pink Paislee hittar ni dessa papper!

Jag ville absolut använda det vackra blåa pappret så jag klippte bryskt sönder det fina scalloped pappret! Tre lager papper varav två har en scallopedkant ger en fin effekt. Reindeer games och Postcards papperna blev verkligen fina ihop! Jag har klippt ut olika mönster från Postcardspappret och skapat en egen dekoration.

Visst blev den söt min lilla gran med miniknappar som pynt! Miniknapparna kommer in i butiken vilken sekund som helst! Sist knöt jag en rosett i isblått! Hur går det med julkortsverkstaden där hemma? Visst är det fantastiskt skoj! Missa inte alla nya julpapper och stämplar som finns i butiken! Många kramar från LillBlomman!



Inga kommentarer: