onsdag 3 november 2010

Sommar mitt i vintern!

Skrivet av Ulrika

Jag har en layout i min samling som ligger och "skräpar". Jag gjorde den för ett tag sen, men den har inte publicerats än, nu är det dags!
Det är ett sommarfoto och hela layouten andas sommar! Ändå är blommorna "julblommor", och mitt i alltihopa finns en "julknapp"!
Kolla här:























Det röda pappret är dessutom ett "höstpapper" från Imaginisce, baksidan av Apple Crisp. Utöver det har jag använt vit Bazzill cardstock och ett ljusblått papper som inte finns i butiken, men kika på det här Adornit-pappret som du kan använda istället!
Blommorna heter Holiday Celebration Snow drop, gulligt va'?! Prima gör dem!
Knappen uppe till vänster görs av Jenni Bowlin och heter Vingtage Christmas.
Textrutan är ramen som suttit på ett ark med journaling-rutor från Imaginisces serie Apple Cider, Give Thanks heter den.

Tack för mig!
Kram på er allihop!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefint!!!