måndag 6 december 2010

Gott och blandat!

Skrivet av Ulrika

Idag tänker jag visa er tre layouter som jag gjort med den del spillbitar. Jag har haft både Glitz och Pink Paislee tillhands. Underbara papper! Tillsammans med dekorationer från t.ex. Youdo och Glitz blir det kul att jobba!

Här är en liten kärleksförklaring till min yngsta son!
Jag har kletat och kladdat med Studio akrylfärg och mist.


Det stora canvas-hjärtat har jag målat med färg, både blå och grön. Jag har också använt färgen till kanterna på layouten och till att stämpla cirklarna med!
Det oranga pappret är det Pink Paislee som gör, och det blåa som sitter som fotomatta gör Glitz. Under fotot sitter en Artisan border från Pink Paislee. Stickersen med datumet kommer från Glitz och den lilla biljetten kommer från Pink Paislee.

........................................................

Här kommer en layout med ganska färska foton från mitt partaj då jag fyllde 40!
Om ni kikar riktigt noga på fotona så kan ni se både DT Cilla, DT Ullis och vår söta DT-mamma Petra!

Här har jag använt det sista jag hade av de läckert gröna pappret från Glitz och det tuffa randiga pappret från Pink Paislee.
Du ser också en söt overlay med en tårta på från Glitz, tejp-bitar från Pink Paislee, knappar från Youdo samt två rub-ons från Glitz.
Titeln är skriven med American Crafts supersnygga thickers, finns i brunt och grönt i butiken!

............................................................

Sist ut idag har vi en layout med en hyllning till den vackra pumpan.
En fin-fin dekoration under hösten med sin vackra oranga färg!


Självklart fick det snygga oranga pappret från Pink Paislee vara med, och du ser både fram- och baksidan av pappret! Dessutom lite kraftfärgad well-papp från Youdo.
Knapparna är privata, och jag vill särskilt tacka Anna som satt bredvid mig på Scrapgalens Julmys som generöst gav mig en perfekt orange knapp och en bit blått floss!
Stänken är gjorda med Chalkboard mist från Tattered angels, och jag har ritat konturer runt varje prick med en tunn svart penna.
Du ser också en sån där liten söt biljett från Pink Paislee!



Ta hand om er! Ni kikar väl in imorrn igen?


Inga kommentarer: