lördag 8 januari 2011

Skymning Design

Skrivet av Christel:

Hejsan!
Grattis till Sofia E som vann Decembers månadsutmaning.
Ni missar väl inte Januaris utmaning? Att scrappa duochromatiskt! Första pris är ett presentkort på 300 kr - inte dåligt va?
Jag har börjat att pyssla ihop lite kort inför Alla Hjärtans Dag i Februari... och vad passar bättre är Pysselgummans fina pappersserie "Från mitt hjärta" från Pion Design.
Kortet jag visar idag skulle egentligen varit till Alla Hjärtans Dag men sen kom jag på att mitt lilla fadderbarn Alicia fyller 6 år så det fick bli ett Grattiskort istället...
Men....
Det visar ju bara vad användbar detta stämpelmotivet är: Alla Hjärtans Miranda. Passar lika bra till Grattiskort som till Alla Hjärtans kort! Jag har gnuggat Alicia 6 år med rubons i kalligrafisk stil. (nu när jag kollade i webshopen finns det bara 1 set kvar så skynda er att fynda!!!) Jag har använt dem innan och de är verkligen användbara! Hjärtat på stämpelmotivet har jag fyllt i med lite 3D lack.

Hoppas ni gillar Miranda lika mycket som jag och att hon kommer att pryda era Alla Hjärtans Dag kort!
Många kramar från DT Christel

1 kommentar:

Cina99 sa...

Hmmm, en sån stämpel måste jag nog köpa (när mitt köpstopp är hävt alltså... ;) - min minsta guddotter heter ju Miranda!!! :D