tisdag 22 februari 2011

Länge leve romantiken - och Echo Park!

Skrivet av Ulrika

Jag tänkte visa er mer av det jag gjort med material från Echo Parks romantiska serie Be Mine!
Jag grävde fram ytterligare ett foto från mitt bröllop, och kände att det skulle passa alldeles utmärkt ihop med det rosa i papprena!

Ser ni det stora hjärtat som jag täckt med glittriga brads? Tyckte att det var en kul idé när jag nu hade ett helt gäng av de läckra bradsen!


Materiallista:
*Papper från Echo Parks serie Be Mine
*Brads från American Crafts
*Halvpärlor från Prima (slut i butik, men kika på de här YouDo-pärlorna som är i liknande färger!)
*Titelbokstäver från Echo Parks serie Be Mine
*Stickers från Glitz (de snirkliga ramarna ovanför fotot och bakom hjärtana till höger)

Kram på er!

7 kommentarer:

smuulan sa...

Jättevackert! Jag blev nästan lite godissugen, hihihi.

Anonym sa...

Vilka fina hjärtan !!! Det är så roligt nu med era senaste LO;s med egengjort pynt ( får man säga så ;) ) Kram till er !
Diana

Bettina L. sa...

Så nydelig LO med vakre hjerter:)

Ulrika sa...

Tack tjejer för fina kommentarer! Javisst ser det ut som godis!?
Kul att kunna inspirera med hemmagjorda dekorationer! Det behöver inte vara krångligt! :-)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kanon fin Ulrika! Gillar hjärtat med bradsen massor! Kram!

Jozebelle sa...

Åhhh vilken underbar LO och hjärtat med Brads var ju bara sååå häftigt!

Jozebelle sa...

Åhhh vilken underbar LO och hjärtat med Brads var ju bara sååå häftigt!