söndag 6 februari 2011

Vårfint med Imaginisce!

Även om det är lite prinsess tema över Enchanted serien kan man absolut skapa något helt annat! Här blev det ett vårigt kort till en vän!

Text die-cuten i orange/aprikost fick bestämma färgskalan på kortet. Jag valde att bryta av med det blåa pappret som har samma små blommor som die-cuten har. Jag klippte även ut två extra blommor som jag fäste på min utstansade ram. Den främre på 3d kudde.

Som många av mina alster har även detta maskinsömmar i vitt! I blommornas mittar fäste jag halvpärlor för att få lite mer djup på blomman. Ordet Belive är fäst med 3d kuddar.

Materiallista:
Papper: Imaginisce-Enchanted Princess posies, Mirror, mirror, vit och aprikos cardstock.
Dekorationer: Imaginisce Make belive die-cuts, Bruna halvpärlor.
Verktyg: Martha Stewart kantstans, Spellbinder ram die.


Många kramar från LillBlomman!

1 kommentar:

smuulan sa...

Jättesnyggt, och snygga färger!