onsdag 2 mars 2011

Gamla godingar

Skrivet av Ulrika

Ja, idag bjuds ni på gammal skåpmat... Nä, det lät ju inte så kul... Vi säger så här istället: Idag ska ni få se några av mina tidigare alster som jag vill visa upp eftersom papprena fortfarande finns att köpa i butiken!! Och på rea dessutom! Papprena går just nu för mellan 4,50 och 6 kronor!

T.ex det här superläckra pappret från Pink Paislee! Vilka härliga färger!

Så här blev en layout jag gjorde med detta papper. Du ser att jag använt båda sidorna av pappret, eller hur?
 ....................................................................

Kolla på det här söta pappret från Ladybug and friends!

Och så här ser en layout jag gjorde med det jättesöta pappret! Jag klippte en ram och fäste det på ett bakgrundspapper. Jag lekte lite med en bit wellpapp också som sitter bakom fotona.

..........................................................

Ni ska faktiskt få en ny grej idag! En layout jag gjort där papprena också finns på rea i butiken!

Det är papper från den härliga serien Whoo-ligans från BoBunny där det finns några papper kvar!
Kolla det fina ljusblå pappret och det oranga!

Material:
Pink Paislee papper, 365 Degrees
Glitz, Rub-ons Hoopla
Glitz, stickers Hoopla
Tattered Angels, Chalkboard mist vit
Ladybug and friends, Under the blanket
Inkido wellpapp
BoBunny, Stripe
BoBunny, Boo

Välkommen in i butiken och fynda!


Inga kommentarer: