onsdag 6 april 2011

Gabrielle-layout

Hallå där!
Fortsätter onsdagen med mera Gabrielle från BoBunny!
Jag har också knåpat ihop en layout som jag gärna visar upp:
Jag har använt ett gammalt foto av min mamma. Det är taget i slutet av 60-talet, innan jag var född!
När jag bad mamma berätta lite om fotot så sa hon att hon på bilden har på sig sin absoluta favoritdress, och hon var lite uppklädd för att de skulle ha gäster eller nåt. Hon står i köket i hennes och min pappas första gemensamma lägenhet. Kul minne!
Titeln var ju given på layouten: Favoritdressen!

Den fina "provdockan" fick lite bling på sig!






















Söta chipboard-vimplar dekorerade med små rhinestones










Materiallista, scrapbooking - www.scrapgalen.se :
*Vitt Bazzill cardstock
*Chalkboard Glimmer mist från Tattered Angels, nyans Evergreen
*Mönstrade papper: BoBunnys Gabrielle Stripe, Promenade
*Diecut-tag från Inkido
*Kraft Mini alphas från Jillibean Soup
*Rhinestones från Prima, slut i butiken, men kolla dessa från BoBunnys Gabrielle-serie! passar utmärkt!
*Chipboard-dekos (provdocka, vimplar och blommor) från Pink Paislee, Parisian Dimensions. Missa inte!!
*Stickers (textruta och blomma), Grow Love från BoBunny
*Stor blomma och blad, privata

Slut för idag! ;-)


Inga kommentarer: