måndag 20 juni 2011

Fina fina Maja

Ni har väl inte missat Majas härliga skärgårdsliv?

Egentligen är jag inte en "båtmänska" snarare ramlar jag i vattnet så fort jag ser en båt, sjö eller hav. Men havet är fint att se på och papperna från Maja Design är fantastiska - härliga färger, mönster och struktur. Inte behöver man scrappa om havet heller, här har jag gjort en sida om när jag och min sambo var i Barcelona förra året. Förvisso vaknade man till en milsvid havsbild ute på piren men på trygga land.




Det var länge sedan jag använde öljetter men de är ju perfekta att skapa detlajer med.


En dekorerad tag lyfter layouten.


Några swirlar från pappersspillet.


Artisan Elementsruta målad med akrylfärg i två olika färger. Just denna design är slut i butik men det finns borders med i REAn.

Materiallista
- Srapbooking hos Scrapgalen
Mönstrat papper: Maja design Skärgårdsliv - Marina, Flaskpost
Dekorationer: Tag, öljetter, pearls, You Do blommor, Artisan elements
Alfabet: Minialphas, övriga privata
Accenter och effekter: Mist, akrylfärg

Missa för guds skull inte den stora REAn som pågår i butiken.