lördag 18 juni 2011

Maja Design Skärgårdsliv

Hejsan!
Äntligen är det sommarlov för de flesta i vårt avlånga land! Nu vankas det en massa sommaraktiviteter! Maja Design har kommit med härliga sommarpapper som passar fin,fint till alla dessa aktiviteter. Jag bara älskar dem. Tyvärr har jag inte hunnit fota några härliga sommarbilder än så det fick bli ett litet kort till en nyfödd bebispojke.... och papperna passade utmärkt för detta ändamålet också :)
Papprena jag använt till detta kort heter Skärgårdsliv Stuga vid kusten och Skärgårdsliv En dag till sjöss. Skar ut en stjärna med min Slice och satte bakom Inkidos textstämpel "En stjärna är född" för att matcha både stämpeln och pappret Stuga vid kusten som har fullt av små stjärnor på sig.


Materiallista: Scrapbooking hos Scrapgalen
Maja Design Skärgårdsliv Stuga vid kusten
Maja Design Skärgårdsliv En dag till sjöss
Magnolia bebis pojk stämpel ¤
Inkido textstämpel En stjärna är född ¤
Vilda stamps textstämpel ett nyfött mirakel
Blommor från Petaloo
Zing koppar embossingpulver
Spets ¤


¤=privat

5 kommentarer:

Unknown sa...

Super härligt och fint kort.
/ Elin

Anonym sa...

Jättegulligt !
Så fint papper :)
Diana

Ziro sa...

Ååh vilket fint kort! Jag gillar särskilt insidan där pappret kommer till sin rätt!

Marita Johansson sa...

Åhhh ett kanonfint kort

Jozebelle sa...

Jättefint kort OCH papper