lördag 25 juni 2011

Sommar med Inkido

Hejsan!
Hoppas ni alla hade en jättehärlig Midsommarafton! Det regnade iallafall inte här nere i Skåne men det var inte det midsommarvädret som man önskade... Men så är det väl alltid, eller hur?!
Idag vill jag visa en sommarlayout på min älskade dotter. Papprena är från Inkidos sommarserie "Forever Summer". Jag har använt mig av baksidorna på papprena Melinda butterfly och Lily of the valley. Jag klippte ut några av fjärilarna från pappret Melinda butterfly och använde som dekoration.
Här ser ni även blommor från Kort og Godt. En liten närbild på blomhavet nederst på layouten. Har man varit lite uppmärksam så ser man att de blommor som min dotter har i sitt hår på fotona, är de samma som jag använt att dekorera layouten med.
Materiallista: Scrapbooking hos Scrapgalen

Mönsterpapper Inkido Forever Summer Melinda Butterfly, Lily of the valley,Blommor Ljusturkosa Kort og Godt,Blommor gråblå Kort og Godt, blad lönn Storyteller, Blommor Prima¤Metallplatta Tim Holtz¤, Spets¤, Thickers Dear Lizzy, runda minialphas, Biljetter Tim Holtz¤,

¤=privat

2 kommentarer:

AnnaB sa...

Uuuuunderbart vacker....!!!!

Anonym sa...

Jättesnyggt !!!
Diana