söndag 10 juli 2011

Blast Off!

Scrapgalen har fortfarande kvar en hel produkter ur den fantastiskt söta/tuffa serien Blast Off från BoBunny, missa inte dem!
Jag har gjort flera layouter och kort med de grejerna, och här kommer en layout jag ännu inte visat.
Med ett gulligt bebis-foto på en glad Pontus, 6 månader gammal går det ju inte att misslyckas...;-)

Jag chockade mig själv med att skriva för hand på layouten. Jag kunde inte motstå den fina journalingrutan som jag klippt ur pappret Cut Outs.

De fina bokstavsstickersen är tyvärr slut i butiken, men till dessa papper passar ju t.ex. thickers av denna modell! 

Den söta lilla rymdfararen och stjärnan är rub-ons.

*Mönstrade papper: UFO, Cut Outs, Constellation, Arcade och Stripe
*Titel: Blast Off Combo Stickers (slut i butik) och Adornit Tiny Alpha (finns i rött med vita bokstäver)
*Rub-Ons: Blast Off

Tack för idag!

Inga kommentarer: