söndag 31 juli 2011

Kalaspingla i rött och svart

Hejsan!
Vet att jag sagt det förut, men jag är väldans förtjust i papper med prickar! Och just prickigt tyckte jag kändes rätt till den här stämpeln som är lite retroinspirerad! Så med stämpeln "Kalaspingla" (Skymning Design) och lite spillbitar av papper från Jillibean pysslade jag ihop följande grattiskort i läckert rött och svart:

Framsida:

























 Prickar, stjärnor, spets och glitter i en salig röra!

Insida:























Enkel insida utsmyckad med  roliga stickers från Jillibean samt ritade stygn och handskrivna ord.

Baksida:






















Det är inte ofta jag sätter blommor på baksidan. Men nu hade jag dessa fina blomcenter som jag ville ha med någonstans så då fick de bli baksidan!


Materiallista- Scrapbooking hos Scrapgalen:
Mönsterpapper: Jillibean Soup-Blossom Soup, Anejo
Stämpel: Skymning Design - Kalaspingla
Stickers från Jillibean (slut i butiken)
Dynasty flower center ruby
Privat material: Stjärnstans, dies från Nellie Snellen, blommor från YouDo, band, bokstäver från utklippsark av okänt märke, siffror i chipboard med ljusblått glitter fastsatt med "Glossy Accent".

Önskar er en trevlig söndag!

Inga kommentarer: