tisdag 2 augusti 2011

Rockar loss från Rea kategorin!

Jajamensan!
Jag har rockat loss från Rea kategorin!
Visst är det härligt med Rea?! Det är nu man kan fynda och fylla på i sitt scraplager.
Scrapgalen har en outlet kategori som jag kan rekommendera er att kika in i. Här kan du hitta massor med fynd.
Jag har skapat en layout med "gamla" papper från My Minds Eye. Det är inte säkert att just dessa papper som jag använt finns kvar för de försvinner snabbt när det är Rea men kika in och se om du hittar några av dina favoriter.
På denna layout har jag inte använt några blommor.... helt otroligt för att vara jag!!! Jag har istället använt en hel del utklippta klockor som dekoration och lite gulddetaljer. Varierande storlekar och typsnitt på texttiteln - Du kan hitta massor med olika thickers hos Scrapgalen och passar de inte i färg till din layout kan du göra som Ulrika har gjort i detta inlägget - färglagt dem!
Materiallista: Scrapbooking hos Scrapgalen
Rubons Polka Dot Glitz Design, My Minds Eye mönsterpapper från Rea kategorin, Thickers, Runda minialphas, Journaling biljetter Tim Holtz, guldmetall dekorationer= privata
Ja, detta var en liten sommarhälsning från mig!
Ha en fortsatt skön semester!
Många kramar från Christel

Inga kommentarer: