måndag 10 oktober 2011

I love spending time with you!

Ja, idag stämmer min titel på inlägget väldigt bra med hur jag känner för våran härliga inspirationsblogg här hos ScrapGalen! Hela teamet är oerhört taggade, fulla av inspiration och kreativitet, butiken fylls med massor av nya spännande produkter och jag får äntligen visa vad jag skapat med mitt senaste DT kit! Det kan nästan inte bli mycket bättre, eller hur!


Det som är roligast när jag får ett DT kit är att plocka ihop och blanda de färger jag vill jobba med. Jag gissar att rätt ofta blir inte kombinationerna kanske som Petra trodde när hon plockade ihop kitet. Denna gången blev jag så sugen på att blanda rött och grönt. Jag tog ett Authentic papper i botten som jag drog med Dabbers på längs kanterna. Sedan använde jag Stencils och mera Dabbers för att skapa mina söta hjärtan. Jag fann också ett kort från Glitz med ett hjärta på som jag klippte ut. De fina vita dekorationerna från Prima går jättebra att färga in till andra färger.






Materiallista-Scrapbooking hos Scrapgalen:
Mönstrat papper: Authentique Uncommon- Gifted, Special, Three Bugs-Under the sea-Fred.
Dekorationer: Glitz-Vintage blue- Whatnots, Rosor-Burgundy, Prima- gröna blommor, Bling*, Jenni Bowlin Fjäril, Prima-Vintage fönster, Lilja*.
Färg & effekter: Ranger-Dabber-Snow white, Jenni Bowlin-Dabber-Röd och svart.
Font: Authentique-Petite type-Rosenrosa, Authentique-Diction, Thickers*
Verktyg: Stencils- Mini Punchinella, Basic-Hearts.

Många kramar från LillBlomman!

3 kommentarer:

Stephi sa...

jättefin!!Så mysig på alla sätt

Anette sa...

Så snyggt!

Mija ♥ sa...

Jättefin:)