tisdag 18 oktober 2011

Nu är det höst!

Idag ska jag visa en layout jag gjort med härliga papper och dekorationer från Jillibean Soup, en stor personlig favorit!
Jag hade tagit ett foto i en skogsglänta, en av de där allra sista varma dagarna när man trodde att det aldrig skulle kunna bli vinter!

 Jag gillar färgerna brunt, rött och orange tillsammans med det där vita!

Många små detaljer, figurklippta träd, en diecut-knapp, en bård med stjärnor och en söt Prima-blomma!


Ännu fler små detaljer: En fjäril och ytterligare en söt Prima-blomma. Visst är den söt den där fina blomman med stjälk?! Kort og Godt gör dem och du hittar dem i butiken!



*Mönstrade papper: BoBunny Unlocked (ligger i Outlet-kategorin!) som jag använt som fotomatta, samt Jillibean Soup Apple Cider (framsidan är med de söta träden, och baksidan är det fina orange-randiga)
*Blommor: Primas rosor (slut, men kolla dessa fina från Kaisercraft istället!) samt den fina blå med stjälken är en Lilja från Kort og Godt.
*Bling: YouDo Summerbling orange rhinestones och bruna halvpärlor Pearl stickers Sepia
*Diecuts: Jillibean Soup Apple Cheddar Soup och Christmas Eve Chowder
*Titelbokstäver: Thickers (privata) och Glitz Teeny Alpha


Hoppas ni inspirerades att scrappa några höst-foton! Vem vet, kanske får det vintern att dröja lite, lite?

Inga kommentarer: