söndag 27 november 2011

Jag älskar Apples produkter!

Ja, jag är helt såld på Apples tekniska lösningar, och äger både en Iphone, en Ipad och en stationär Mac-dator.
Det är ett helt nytt sätt att lära sig arbeta i Macs operativsystem, men man lär sig! Det har så många roliga finesser och jag gillar det mer än Windows...
Men, det var inte det jag skulle prata om idag! Dock är det så att min kärlek för Apple gjorde att jag var "tvungen" att skapa denna layout.  När jag såg pappret med äpplena visste jag vad jag ville scrappa om! ;-)


Här har jag använt papper från två olika Jillibean Soup-serier, Christmas Eve Chowder och Apple Cheddar Soup. 
Jag slog till och använde hela det fina äppel-pappret som bakgrund!

Jag gjorde en egen liten dekoration med tre urklippta äpplen, en thickers-bokstav och ett urklippt hjärta. Detta färste jag på utstansade cirklar. Allt fäst på 3D-kuddar!


Visst är de för söta, die-cutsen från arket Pea Pod Parts?! Fäst gärna såna små die-cuts på en 3D-kudde för lite extra dimension!

Materiallista, scrapbooking hos Scrapgalen:
*Mönstrade papper: Jillibean Soup Fresh Apple Slices, Sharp Cheddar Cheese och Frozen Haddock
*Die cuts: Jillibean Soup Pea Pod Parts
*Titelbokstäver: American Crafts thickers Cherry



2 kommentarer:

pojjo sa...

ASG jag läste överskriften och han tänka" Har apple gjort scrapbooking saker?"

Underbar lo :D

Ulrika sa...

Haha!! ja, det vore nåt Pojjo!! Skulle vara kul att se! :-))