lördag 17 december 2011

Adventsutmaningen 2011 - Vinnare i Deltävling 4

Hoppas att ni har haft en härlig Lucia-vecka! Deltävling 4 är avklarad och det är dags att presentera en vinnare.

Till att börja med vill jag tacka alla er som deltog i fjärde deltävlingen i Adventsutmaningen 2011! Tusen tack även till alla er som troget deltagit i utmaningarna och bidragit med inspiration. Nu är alla deltävlingar avklarade och alla lotter till Julklappen ligger samlade här i en burk!

Teamet har nu röstat och vinnarna kommer här:

3:e plats - vinner 1 extra lott till Julklappen och ett presentkort värt 50 kr!


Lilla07an

2:a plats - vinner 2 extra lotter till Julklappen och ett presentkort värt 100 kr!


Hanna/Fnyz

1:a plats - vinner 3 extra lotter till Julklappen och ett presentkort värt 150 kr!


PyssligaSara

Bra jobbat och stort grattis alla tre! Var snälla och maila mig er mailadress på blog@scrapgalen.se så kommer presentkortskoden på mailen!

Ha nu en riktigt skön vecka och glöm inte att kika in en snabbis på julafton för att se om du har vunnit en Julklapp värd 500 kr!

Kram från hela vårt Scrapgalna gäng!

6 kommentarer:

Ulrika sa...

Grattis tjejer!! Underbara layouter och bra jobbat!! Kul med er som varit med i alla fyra deltävlingar! Bra jobbat där också!!

Mija ♥ sa...

Wow så fina bidrag!! Stort grattis till er all och ett extra till Sara!!

Sara sa...

Tack tack!

Åh, så roligt! :) Vad glad jag blir att ni gillar min layout.

Nu ska jag in till stan och shoppa julklappar. Jag önskar er alla en riktigt God Jul!

Ulle sa...

Så fina! ... imponerande hur mycket det går att göra med bara vitt! Grattis till vinnarna!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Otroligt fint jobbat alla tre!!! Väldigt vackra och med coola texturer! Tack alla som var med och extra tack till er som antog hela utmaningen och var med i fyra veckor! Kram!

p.s undrar vem som får julklappen? Vad spännande!!!

Therese sa...

Så himla typiskt! Jag hade fått för mig att tävlingstiden gick ut först idag, men kom ju på nu när jag skulle länka till mitt vita bidrag att det var ju helt galet! Typiskt mig!