onsdag 14 december 2011

Ännu mer svartvitt!!

Ja, det här får helt enkelt bli svartvita veckan! Med några stänk av färg! ;-)
Idag kommer ytterligare en nya layout skapad av BoBunnys underbara pappersserie Enchanted.
Så här ser dagens layout ut!



Här har jag jobbat med väldigt softa färger som fått komplettera det svart-vita. Om du scrollar neråt och tittar på min och Helenes tidigare layouter ser du att vi där använt mycket skarpare färger.


Tyckte det var kul att leka med mina cirkelpunchar i olika storlekar, och så här bidde det!
Jag sydde tvärsöver cirklarna och runtom hela layouten.



Det lilla söta hjärtat längst ner till vänster är ett chipboard-hjärta från Reprint som jag klätt med det söta pappret Tinsel från Lilybee Design.

Materiallista, scrapbooking hos Scrapgalen:
*Mönstrade papper: BoBunny Romance, Dots och Stripe. Lilybee Design Tinsel
*Blomma: YouDo som jag sprayat lite mer grön-blå med Tattered Angels Chalkboard Mist Evergreen
*Knapp: American Crafts
*Titelbokstäver: stora thickers från American Crafts (privata) samt små söta minialpha ur serien Enchanted från BoBunny som tyvärr är tillfälligt slut i butiken.
*Spets: Inkido
*Stickers: BoBunny, tillfälligt slut i butiken...

Glöm inte kika in imorrn! Då visar Mija upp vad hon gjort med sina svartvita BoBunny-papper!
Tack för idag!


Inga kommentarer: