torsdag 29 december 2011

Mina varma vantar!

Idag ska ni få se en layout jag gjort med ett foto av ett par gosiga vantar.
Man skulle kunna tro att det var en julklapp, men nej, dessa vantar fick jag redan i september i födelsedagspresent!
Det var ett sånt härligt hantverk så jag var tvungen att föreviga dem på bild!


Som bakgrund har jag en snyggt skimrande Bazzill cardstock Bling. Just denna nyans är slut, men det finns i andra snygga färger!
Jag har använt det härliga "stjärn-pappret" från Jillibean Soup serie Christmas Eve Chowder som passar till många olika teman! 
De små stjärnorna och de små runda dekorationerna kommer från samma serie.


Härligt glittriga thickers från American Crafts


Jag har stänkt med mist från Shimmerz och Tattered Angels


Mycket snygga och användbara diecuts från Jillibean Soup

*Mönstrade papper: Jillibean Soup Frozen Haddock och Frozen Schrimp
*Diecuts: Jillibean Soup Pea Pod Parts
*Mist: Shimmerz My Bleading Heart och Tattered Angels Evergreen
*Titelbokstäver: American Crafts thickers Sparkling Glitter


Inga kommentarer: