torsdag 12 januari 2012

Matdags...

Vi har haft ett litet uppehåll, men nästa torsdag sparkar vi igång Scrapgalens Tekniktorsdagar igen!

Idag blir det istället en layout som jag har gjort med de fina papprena från Simple Stories serie Generations. Jag har dels använt en bit från Journaling Card Elements Nr 1 och dels en bit från det grymt snygga Always & Forever. Jag använde också smala remsor av Together till mina små rullar.

Fotot togs när Tuva bara var 6 dagar gammal och vi fortfarande var kvar på sjukhuset. Lilla, lilla skruttan sondmatades och den här gången låg hon och sov i pappas famn under måltiden.


Jag färgade in en bit vit spets med hjälp av två olika Glimmer Mists.


Pappersrullarna fäste jag med hjälp av flytande lim.


Material - Scrapbooking hos Scrapgalen:
Mönstrat papper: Simple Stories - Generations, Journaling Card Elements Nr. 1, Always & Forever och Together.
Accenter och effekter: Tattered Angels Glimmer Mist Chalkboard Hot Chocolate och Gold
Dekorationer: spets*, blomma, bling

* = privat

Scrappa lugnt!

Inga kommentarer: