onsdag 22 februari 2012

Ja, nya MME är helt underbara!

Ulrika har ju visat såååå fantastiska sidor under några inlägg, med den mer pojkaktiga serien av Follow Your Heart från My Minds Eye. Jag fick den som gick mer i rosa och aprikos och den är helt helt helt fantastisk!

Jag valde helt sonika att låta de vackra papprena helt vara i fokus på denna sida. Sektanterna - eller hexagonerna - fick bli mitt blickfång och jag valde att klippa ut foton i samma former och "matta" dom med vit cardstock. Det blev en rolig effekt och jag fick med många fotografier helt klart!


Även ett mindre bra fotografi passade ju att skära ner så det fick förevigas på min sida!


Kolla så vackert! Och allt är liksom redan klart! Ljuvligt!


Materiallista - scrapbooking hos Scrapgalen
Papper: MME "Follow Your Heart - Be Happy - Honey Pink" (hexagoner),
MME "Follow Your Heart - Be Happy - Never Forget" (bakgrundspappret)
Distress Ink: Rangers (vinterkollektionen)
Övrigt: bokstäver*, akrylfärg*, blommor*


*privat

Ha en fantastisk fortsättning på veckan, passa på att skapa till vår cybercrop. Än finns det flera dagar att skapa på!!

/Helene - webmosterhelene

7 kommentarer:

sabulous sa...

Den har layouten lyfter jag! Min syster har just fatt barn och jag vill gora en layout med manga mindre foton fran bebbens forsta dygn... Tack for inspirationen!

Piglet sa...

Jag tokdiggar din layout! Mysiga färger, men framför allt var det en cool idé att göra den med lapptäckesrutor, tycker jag!

AnnaB sa...

Den här är såååå fantastisk Helene...!!!

Unknown sa...

Åh, så vacker!! Jag har precis beställt dessa papper och tackar för inspirationen!

Kram :)

Kellis sa...

Helene, du är helt underbar! Vad du kommer på saker, kommer helt klart sno den här idén då jag funderat på hur jag ska få plats med många foton på en och samma LO! Tack!!

/Kathleen

Frida sa...

Såååå fin, älskar den!

webmosterhelene sa...

Jag är överväldigad av era kommentarer!!! Tack snälla söta rara, vad glad jag blir!!!