måndag 5 mars 2012

Vackert med MME!!

Denna vecka kommer späckas av fantastiska alster med de nya MME-serierna. Ni bara måste kika in varje dag!

Jag påbörjar veckan med en layout gjord av den vackra "Follow My heart". Jag bara gapar, de här papprena är så mångsidiga och passar verkligen de flesta stilarna!!

Idag utgick jag från texten på bakgrundspappret och 3D-stickern då jag skulle skapa denna sida. Jag utgick från temat kärlek och valet föll då på detta foto på mig och en nyfödd liten Aston. Det finns inte många foton med mig från BB, det här är ett av få och det tog en söt väninna då hon hälsade på oss på BB-hotellet. Ett underbart foto! Det måste få en vacker inramning och jag blev så grymt nöjd med denna sida.

Jag klippte ut en flaggbanner och så lite hexagoner... Limmade dit alla bitar, fotot på en tag och så lite knappar som oxå finns i denna serie.


Den lilla bannern med texten "Follow your heart" klippte jag ut från en av remsorna som sitter i botten på pappret och som man annars bara skär bort och kastar. Men den är så vacker och texten stämmer så väl!


Den ljuvliga 3D-stickern!!


Materiallista - scrapbooking hos Scrapgalen
Papper: MME "Follow Your Heart - Be Happy - Honey Pink" (hexagoner),
MME " Follow Your Heart - BE You" (bakgrundspappret)
Dekorationer: MME "Follow Your Heart" (3D-sticker), MME "Follow Your Heart" (knappar), tags
Övrigt: bokstäver*, blomma*, stans*, snöre*

*privat

Ha en fantastisk vecka, skapa lugnt!

/Helene - webmosterhelene

2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Mmmmm helt ljuvligt

Kramis

Jeanette sa...

Åhh, verkligen vacker!Så snygga papper och dekos tillika med den stämningsfulla fotot:)

/Jeanette (Jeany)