lördag 28 april 2012

Ät en bok...

De klara, härliga färgerna i BoBunnys kollektion Alora passar alldeles utmärkt till det här fotot på Tuva och hennes fina tygbok. Den har prasslats med, mumsats på och fungerat som underhållning många långa stunder!

Jag har gjort lite mönster med gesso i bakgrunden och det syns nog bäst på närbilderna. Jag har också stämplat med blomman från BoBunnys clear stamps. Den stora blomman klippte jag ut och stack in under fotot. De små detaljerna, som chipboardhjärtan, stämplade blommor och de små bokstavsklistermärkena gör mycket för den här layouten tycker jag!







Material - Scrapbooking hos Scrapgalen:
Mönstrade papper: BoBunny Alora - Stitches, Cut Outs
Dekorationer: BoBunny Alora - Girly Girl Stickers, Chipboardfigurer
Stämpel: BoBunny Alora Clear Stamps
Bokstäver: BoBunny Alora Tiny Type Stickers
Färg: Gesso

Jag hoppas att ni alla får en toppenbra helg...!!!

Inga kommentarer: