måndag 9 april 2012

En layout med foto på Petra!

Välkomna till ännu en vecka hos Scrapgalen!
Idag ska ni få se något så ovanligt som en layout med foton av allas vår Petra, Scrapgalens grundare och ägare! Fotona togs då vi var på mässa i Uppsala för snart ett år sen.
En toppenhelg helt enkelt! Värd att scrappas!
Jag har använt ett tufft rosa papper från Jenni Bowlins nya serie Magpie.


På den här layouten har jag använt en del av förpackningen till de fina alfabetsstickersen från Prima!
Du ser den som den beige-gröna bakgrunden ovanpå det rosa pappret. Jag tyckte de svarta vimplarna var så fina som var tryckta på förpackningen!
Även några av vimplarna längst ner på layouten är från förpackningen!


Här samsas några Prima-blommor och några Prima-fjärilar! Fjärilarna har fått lite extra utsmyckning med hjälp av en Pearl Maker. Du ser också en helt bedårande liten "kristall", en s.k. genie stone från Prima.

Jag gillar verkligen den där snygga "hattnålen", och jag gillar att den har ett litet skydd för spetsen!

Materiallista, scrapbooking hos Scrapgalen:
*Mönstrade papper: Jenni Bowlin Gather och Accessory
*Blommor: Prima Camille
*Fjärilar: Prima Sun Kiss
*Bokstavsstickers: Prima Nature Garden Tiny Alpha
*"Hattnål": Prima Petal Pin
*"Kristall": Prima Genie Stone

Jag ser att en del av produkterna i listan här ovanför tyvärr hunnit ta slut i butiken... Det är en faslig rusch på alla nya saker som kommer in, och det tar snabbt slut! Men vi håller tummarna att Petra snart får in påfyllning! Håll utkik, och håll er uppdaterade! :-)

Hörrni! Kom gärna tillbaka senare i eftermiddag! Då visar jag en layout med ett foto av mig på jobbet! Vet ni vad jag jobbar med? Inte?? Då får ni veta det i eftermiddag... ;-)



1 kommentar:

AnnaB sa...

Å så fint och vad kul att fånga Petra på foto och layout! :)