lördag 14 april 2012

Fairy Belle...

Jag har gjort en layout med vackra serien Fairy Belle från Prima. På cardstocken jag använde som bakgrund skapade jag först en enkel fjäder, med hjälp av gesso och en stencil/schablon.

Jag har sedan klippt ut figuren och några fjärilar från ett av de fina mönstrade papprena. Jag har använt en journalingruta från samma serie och lite olika blommor, alla från Prima.




Swirlen är ena halvan av en "Say it in Pearls" som jag klippte i två delar.




Jag hoppas att ni alla får en fin helg!

Material - Scrapbooking hos Scrapgalen:
Mönstrade papper: Prima Fairy Belle - Aquarelle, Summer Dream
Dekorationer:Prima Fairy Belle Journaling Notecards, Prima Fairy Belle Say it in pearls Swirl, Prima Blommor - Charlotte Tiffany, Miss Godivas Pebble
Bokstäver: Prima Fairy Belle Tiny Alpha
Färg och tillbehör: Gesso, Stencil/Schablon Peacock Feathers

Inga kommentarer: