onsdag 25 april 2012

Och ännu mera rosa!

Kommer ni ihåg i måndags? Jag visade upp en rosa layout med härliga dekorationer?
Här kommer nästa layout, nästan lika rosa den! 
Ett underbart vackert rosa papper från Pink Paislee fick utgöra grunden.


Jag figurklippte först ut den vackra fjärilen från framsidan på pappret. Sen vände jag på pappret och ville använda den rosa baksidan som grund. Eftersom det på vänster sida var ett stort hål efter fjärilen, så fick jag "lappa och laga". 
Jag använde då ett annat av de vackra Pink Paislee-papprena ur samma serie, baksidan på pappret Shindig som är vackert turkost!


I skarven mellan det turkosa och det rosa pappret har jag fäst en bit av det rosa-grön-mönstrade pappret Richmond Row från Cosmo Cricket, samt washitejp.



*Mönstrade papper: Pink Paislee Shindig och Festival samt Lilybee Designs Richmond Row
*Washitejp: Queen & Co Ziggy Queen
*Blomma: Prima Cabachon
*Bokstavsstickers: Lilybee design Victoria Park ABC Stickers
*Stämpel: YouDo (slut i butiken)
*Rund sticker med ordet Love: Cosmo Cricket Evangeline

Tack för idag!


Inga kommentarer: