söndag 3 juni 2012

Mer glass åt folket!

Här kommer en layout med ett tokigt foto på mig! Jag bjuder på den!
Fotot togs på en resa jag åkte på för en månad sen. Jag och fem tjejkompisar åkte till Barcelona under en långweekend! Det här fotot kan faktiskt få symbolisera hur kul vi hade! Många skratt och skojiga upplevelser!


Jag använde det härligt färgglada, mönstrade pappret Zig Zag från GCD Studios.



Jag klädde några chipboardhjärtan med washi-tejp. Just denna tejp är min privata, men Scrapgalen har massor av andra superläckra tejper!

De små bokstäverna jag använt är nya, fräscha från Jillibean Soup och finns i flera färger!

Materiallista, scrapbooking hos Scrapgalen:
*Mönstrade papper: GCD Studios Zig Zag och Heirloom
*Bokstäver: Jillibean Soup Alphabeans
*Chipboardhjärtan: Heidi Swapp (längst snart in i butiken)
*Mist: Tattered Angels (jag har använt en nyans som heter Polka Dot Pink, men testa gärna denna som finns i butiken!)
*Rhinestones: YouDo Summerbling

Tack för idag, go' vänner!



2 kommentarer:

Stephi sa...

*ler* Ja det räckr nog med en glass..haha
Snyggt jobbat!

AnnaB sa...

Härlig! :)