fredag 15 juni 2012

SOMMAR-REA hos Scrapgalen!


Efter fyra år med Scrapgalen har jag bestämt mig för att sälja företaget och låta någon annan ta över ett väl upparbetat och välkänt företag i branschen! Om du är intresserad eller känner någon annan som går i tankar att starta eget så hittar du annonsen HÄR!

Under tiden närmar vi oss midsommar och det är dags för SOMMARREA! :)

Du skriver in koden - GLAD SOMMAR - i kupongkodsfältet när du står i kassan (ej i kommentarsfältet) och kommer då att märka att rabatten, 40% på alla ordinarie priser, dras direkt från din ordersumma. Varor i Outlet-kategorin är redan sänkta med 40-60% och därmed undantagna från sommar-rean. Du får handla hur många gånger du vill på sommar-rean! 

Då priserna är sänkta så pass mycket är fraktvillkoren under denna period faktiskt frakt upp till 800 kr och därefter fraktfritt. Dock bjuder jag alltid på skrymmande-tillägget! :)

Jag reserverar mig för slutförsäljning och eventuella diffar i lagersaldon (jag försöker rätta till dessa så fort jag hinner). Vid högt tryck i butiken kan leveranstiden eventuellt förlängas med några dagar.

Välkommen in och fynda i butiken!

Glad Sommar
Petra

Inga kommentarer: