söndag 17 februari 2013

Bröllopsvalsen

Jag gifte mig för drygt 10 år sen.
En vacker försommardag sa vi ja till varandra i Hennickehammars herrgårds vackra park i Värmland!
Själklart har vi en massa foton från den dagen, och jag är tacksam att flera vänner hade kameror med sig och knäppte bilder av oss hela dagen och hela kvällen.
Min layout idag visar ett av fotona från valsen på kvällen:


Som bakgrundspapper har jag använt det vackert mönstrade Cosmo Cricket-pappret Tapestry.
På det har jag fäst flera av mina figurklippta rosor. Ni såg väl min canvastavla här i bloggen tidigare i veckan? Där använde jag också en del av rosorna. Scrolla gärna neråt för att se tavlan!


Jag fäste dels vit cardstock och dels en bit av det vackert rosa pappret Dandelion bakom fotot.
Den fina doilyn har jag skurit ut på min Silhouette Cameo.


Både rosorna och fjärilarna var väldigt vackert tecknade tycker jag! Fina detaljer och vackra färger!


Materiallista:
*Mönstrade papper: Cosmo Cricket Tapestry, Dandelion och Rose.
*Halvpärlor: YouDo

Tack för idag, scrapvänner!


1 kommentar:

Päivi sa...

Vacker layout med de utklippta rosorna som pricken över i:et :)

Ha det bäst!