tisdag 30 december 2008

Mera Vintertid!

Jag har skapat mera med de underbara papperna från Maja design! Så här dagarna innan nyår funderar jag alltid på hur året som gått varit. För mig har 2008 varit ett väldigt speciellt år! Här kommer en krönika i ord och bild över 2008! Var inte rädda att sätta pennan på era layouter. Oavsett handstil blir det väldigt personligt om ni skriver för hand!



Ibland får man sådana papper i sin hand som man knappt vill göra ngt med! Rama in dem och sätta dem på väggen! De är så vackra dessa papper! För att förstärka snöflingorna och det vintriga letade jag upp mönster på snöflingor och klippte ut för hand. Lite vitt glitter har de fått på sig också. Jag har märkt att alla mina alster går i vitt, blått och svart med det passade så bra till!


Jag kunde ju inte låta bli att göra ett kort också! Surprise, surprise i vitt, blått och svart! Och visst kan man göra svarta snöflingor!




Nu önskar jag er ett riktigt gott nytt år och hoppas vi får ett härligt scrappigt 2009! Kramar från LillBlomman

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken toppenidé att scrappa om vad som hänt under året!
Luvve it!